Autot ja koneet Kyröskosken Mestarinkujalla. V8 Ensimmäinen linja-auto Rantalan onnikka Viljakkala-Tampere välille 1920-luvulla. A3 Kyröskoski ilmarata 1950-luvulla. Linja-Auto kulki Tampere-Kovelahti väliä. Kuljettaja Aksu Kallio. K5 1960-luku, ehkä Porissa Jämijärvellä 1950-luvulla Moottoripyörä 1920-luvulla Kuorma-autoja 1920-luvulla Raskasta kalustoa 1920-luvulla Oik. Kunnari Viljakka Parkano. Auto Selden Pacemaker Hammarenin auto 1935, kuljettaja Aappo Sulin. V8 Hammarenin puhelinlinjaa korjataan 1934. V8 Hammarenin pässi kulki 500 VDC jännitteellä. Kuva 1930 luvulta. V8 Linja-Auto kuvattu Ikaalisissa 1933. Ovella Uolevi Väisänen ja pyörän kohdalla kuljettaja Rinnemäki. V8 Postiauto Kyröskoskella. V8 Linia-autot torilla Kyröskoskella 1933. V8 Rakennusmestari Mahnalasta. H1 Toivo Tarkki Kyröskoskelta intiaanilla 1927. K3 Hammarenin ensimmäinen auto 1918. Kuljettaja Valdemar Siltanen. K5 Opel Olympia Kyröskoskella Välimäen pihassa. J2 Tuntemattomat hopalla. K5 Tukkirekka Patasen letukka, Iso-Koskinen ja Jussi Järvensivu. M2 Polkuauto. P1 Taxari Oskari Koski. Auto on 1937 Letukka. S4 1901 Höyrykoneen ja puimakoneen mainos. Nikkilänpoikien auto n. 1930. N1 Hammarenin navetta ja autot Kyröskoskella 1930-luvulla. J4 Jouko Harjuntausta ja Volvo 444, vuonna 1966 Kyröskosken poliisi Mauno ja vaimo Hanna Vuorinen. Auto 1920-luvun Hämeenkyrössä Lumiketjut päällä, sama auto kuin edellisessä kuvassa. Jaakko Männistö Hämeenkyröstä Jaakko Männistö kuorma-autonsa lavalla Jaakko Männistön talli ja tankkauspiste Simunassa Maitoauto on International D, ehkä 35 Frantsilan linja-auto Urkki 1961 Seurassa Hammarenin sähköveturi ”Pässi” 1930-luvulla. Jaakko Männistö ajaa Hammarenin paperia Siuroon 1930-luvulla Jukka Alatalo, Nurmi ja Osku Koski 1928 Aino Salminen ja Vilho Majamaa 1920-luku Väinö Koski 1928 Mutrausporukan yhdydvene Kyröskoski-Siuro 1928 Pappilanjoen alajuoksu mutrattiin 1928 (ruopattiin)