Autot ja koneet

Kyröskosken Mestarinkujalla. V8
Ensimmäinen linja-auto Rantalan onnikka Viljakkala-Tampere välille 1920-luvulla. A3

 

Kyröskoski ilmarata 1950-luvulla. Linja-Auto kulki Tampere-Kovelahti väliä. Kuljettaja Aksu Kallio. K5

 

1960-luku, ehkä Porissa

 

Jämijärvellä 1950-luvulla

 

Moottoripyörä 1920-luvulla

 

Kuorma-autoja 1920-luvulla

 

Raskasta kalustoa 1920-luvulla

 

Oik. Kunnari Viljakka Parkano. Auto Selden Pacemaker

 

Hammarenin auto 1935, kuljettaja Aappo Sulin. V8

 

Hammarenin puhelinlinjaa korjataan 1934. V8

 

Hammarenin pässi kulki 500 VDC jännitteellä. Kuva 1930 luvulta. V8

 

Linja-Auto kuvattu Ikaalisissa 1933. Ovella Uolevi Väisänen ja pyörän kohdalla kuljettaja Rinnemäki. V8

 

Postiauto Kyröskoskella. V8

 

Linia-autot torilla Kyröskoskella 1933. V8

 

Rakennusmestari Mahnalasta. H1

 

Toivo Tarkki Kyröskoskelta intiaanilla 1927. K3

 

Hammarenin ensimmäinen auto 1918. Kuljettaja Valdemar Siltanen. K5

 

Opel Olympia Kyröskoskella Välimäen pihassa. J2

 

Tuntemattomat hopalla. K5

 

Tukkirekka Patasen letukka, Iso-Koskinen ja Jussi Järvensivu. M2

 

Polkuauto. P1

 

Taxari Oskari Koski. Auto on 1937 Letukka. S4
1901 Höyrykoneen ja puimakoneen mainos.
Nikkilänpoikien auto n. 1930. N1
Hammarenin navetta ja autot Kyröskoskella 1930-luvulla. J4
Jouko Harjuntausta ja Volvo 444, vuonna 1966
Kyröskosken poliisi Mauno ja vaimo Hanna Vuorinen.
Auto 1920-luvun Hämeenkyrössä
Lumiketjut päällä, sama auto kuin edellisessä kuvassa.
Jaakko Männistö Hämeenkyröstä
Jaakko Männistö kuorma-autonsa lavalla
Jaakko Männistön talli ja tankkauspiste Simunassa
Maitoauto on International D, ehkä 35
Frantsilan linja-auto
Urkki 1961 Seurassa
Hammarenin sähköveturi ”Pässi” 1930-luvulla.
Jaakko Männistö ajaa Hammarenin paperia Siuroon 1930-luvulla
Jukka Alatalo, Nurmi ja Osku Koski 1928
Aino Salminen ja Vilho Majamaa 1920-luku
Väinö Koski 1928
Mutrausporukan yhdydvene Kyröskoski-Siuro 1928
Pappilanjoen alajuoksu mutrattiin 1928 (ruopattiin)